论坛: 荷兰语 rss-feed

这是荷兰语的讨论版块。在这个论坛,你必须使用这种语言发帖,使用其他语言的帖子都将删除,恕不另行通知.论坛有不同的主题分类,发帖的时候请注意发到合适的主题分类里。

荷兰语 >> 疑难解答

Gebouwen (10)

nl killik >> 星期六 四月 9 - 11:24

Hallo,

Ik ben de afgelopen vijf seizoenen druk bezig geweest met het investeren in mijn faciliteiten. Zo heb ik mijn stadion, fanshop en catering zo veel mogelijk uitgebreid binnen de beperkingen. Mijn trainingscomplex is level 10 en mijn jeugdcentrum ook bijna.

Waar kan ik hierna het best in investeren? De andere gebouwen zullen financieel in ieder geval niets bijdragen op het museum na.

nl killik
小有名气
注册于2021-09-20
ua Kalle >> 星期六 四月 9 - 11:41

Stadion en kantoor. Altijd eerst de inkomsten verhogen voor je meer kosten maakt :)

ua Kalle
小有名气
注册于2013-06-19
nl PEC Zwolle
nl killik >> 星期六 四月 9 - 12:18

Dankjewel! Ik heb even uitgerekend wat het upgraden van het kantoor zal opleveren. Ik zie dan dat ik uiteindelijk meer betaal dan dat het oplevert. Is het dan nog steeds een goed idee?

nl killik
小有名气
注册于2021-09-20
be Lukas Lava >> 星期六 四月 9 - 13:41, 已编辑 星期六 四月 9 - 13:43

Niet vergeten dat je kantoor veel meer opbrengt dan je wss denkt...

-meer sponsorgeld

- minder loonkost personeel

- meer rente op je geldreserves

- Hoe hoger je kantoor, hoe meer personeel je op gebouwen kan zetten (Stadion, catering) dus daar verhogen je inkomsten ook onrechtstreeks

Dus ja een goed idee! ;)

be Lukas Lava
小有名气
注册于2013-04-05
be Vipra Rossa
ua Kalle >> 星期六 四月 9 - 13:46

Wat Lukas zegt :) kantoor is altijd een goed idee. Net als stadion

ua Kalle
小有名气
注册于2013-06-19
nl PEC Zwolle
nl killik >> 星期天 四月 10 - 07:32

Oke top dankjewel!

nl killik
小有名气
注册于2021-09-20
nl JvB >> 星期二 四月 12 - 15:21

Uiteraard helemaal met de heren eens. Stadion, fanshop, catering en kantoor net zo lang blijven upgraden tot het niet meer kan. Dat gaat je goud geld opleveren!

nl JvB
小有名气
注册于2017-12-31
nl Jeka
be kv >> 星期一 九月 4 - 20:48

wat zou ik nu moeten gaan upgraden

be kv
小有名气
注册于2013-10-30
be [FS] Calcio Genk
nl JvB >> 星期五 九月 8 - 07:25

Zo zo, goede stappen gemaakt kv! Je basis staat nu en nu is het tijd om je richting te kiezen voor je trainingscentrum en je jeugdacademie. In mijn ogen heb je 4 keuzes die alle 4 heel goed kunnen werken:

1. Alleen jeugd verbeteren, waardoor je goede talenten krijgt, maar ze wel gelijk moet verkopen omdat je ze niet goed genoeg kunt trainen. Kan goed geld opleveren. Maar betekent wel dat je je 1e selectie steeds helemaal moet kopen, wat ook geld kost.

2. Alleen training verbeteren, waardoor je talenten zult moeten kopen, maar die kan je vervolgens wel heel goed maken voor je toekomstige 1e selectie of voor de verkoop. (Ik doe dit met mijn 1e team)

3. Allebei verbeteren, waardoor je goede talenten krijgt die je ook nog eens zelf op kunt leiden. Nadeel is dat je veel kwijt bent aan de kosten voor je faciliteiten en dus minder geld hebt voor aankopen en salaris en het kost veel geld en tijd om beide faciliteiten op het gewenste niveau te krijgen.

4. Allebei niet verbeteren, hierdoor krijg je geen jeugd en kan je geen spelers echt trainen, maar je hebt ook maar zeer weinig kosten, dus je kan echt een bak met geld verdienen, ieder seizoen weer. Je moet dan dus wel je 1e selectie helemaal kopen. (Ik doe dit met mijn 2e team)

Ik hou als richtlijn dat jeugd- en training academie tot level 3 niet echt van toegevoegde waarde zijn. Met academie 4 heb je iets wat goed genoeg is, met 5 heb je iets wat maar een beperkt aantal managers hebben en 6 is denk ik op 2 handen te tellen.

Ik ben benieuwd wat je gaat kiezen, succes!

nl JvB
小有名气
注册于2017-12-31
nl Jeka
be kv >> 星期六 九月 16 - 18:12

medisch centrum eerst lvtje om hoog en dan trainings faciliteit 1 levltje omhoog en dan zien we weer

be kv
小有名气
注册于2013-10-30
be [FS] Calcio Genk