论坛: 荷兰语 rss-feed

这是荷兰语的讨论版块。在这个论坛,你必须使用这种语言发帖,使用其他语言的帖子都将删除,恕不另行通知.论坛有不同的主题分类,发帖的时候请注意发到合适的主题分类里。

荷兰语 >> 综合讨论

Training Morale (112)


nl Moonen >> 星期五 九月 18 - 07:20
Als je goed had gelezen dan zie je staan dat ik het heb over zowel een vaste als willekeurige waarde voor zowel het trainingsmoraal als het moraal voor de ervaring.

Zoals Marnix al eerder aangaf, je weet niks.
Er is niks bekend over +5 of -5. Aannemelijker is het als er met cijfers achter de komma gewerkt wordt. Dan is het zeker mogelijk.
nl Moonen
小有名气
注册于2013-04-08
nl Koen >> 星期五 九月 18 - 07:48
We zijn inmiddels op pagina 6 van dit draadje, maar er staat toch echt iets heel duidelijk in de help. Namelijk dat die getallen niks betekenen, en alleen een volgorde aangeven. Voor degenen die niet zo van de cijfertjes zijn, een vergelijking: Ik heb drie theekopjes op tafel staan, en 2 handdoeken in de badkamer liggen. Deze 3 en 2 kan ik middelen, daar komt dan 2,5 uit. En die betekent... Niks dus.
Een speler met moraal +4 had meer mazzel bij het uitdelen van moraal dan een ander, en verder hebben we positieve en negatieve getallen om iets te zeggen over of ze het beter of slechter doen dan een speler die precies op nul bonus zit.
Wil je weten hoe het echt zit met je spelers, dan moet je gewoon even vlak voor en vlak na een potje van die speler kijken hoeveel die erbij heeft gekregen, en op een dag dat hij niet speelt ns kijken hoeveel die in bijvoorbeeld 10 uur verdiend heeft in het trainingscentrum. Je kan het gewoon meten, maar echt waar, die getallen betekenen nul komma nada.

Nog even terzijde: Ik heb nog nooit een 5 moraal gezien (positief of negatief), en ook geen -4. Ik vind dat ook niet zo boeiend, want ik heb niks aan die info. Het betekent tenslotte niks.
nl Koen
尚未出师
注册于2013-03-21
nl Moonen >> 星期五 九月 18 - 11:26
Koen volgens mij had je dit 2 weken geleden al geschreven maar had je zoiets van laat die gasten maar lekker kloten :P
nl Moonen
小有名气
注册于2013-04-08
nl Koen >> 星期五 九月 18 - 14:34
Hahaha, nee hoor. Forumposts waarvan ik zelf denk dat het anders zit volg ik juist aandachtig. Wie weet komt er iets langs dat ik niet weet en waar ik wat van leer. Maar ondertussen gaat het al een poosje een richting op die niet strookt met wat er in de help staat, en dan hoop ik maar dat anderen iets hebben aan hoe ik denk dat het zit.. ;-)
nl Koen
尚未出师
注册于2013-03-21
nl Moonen >> 星期五 九月 18 - 15:08
Wat je zegt komt neer op wat ik en Marnix continue zeggen.
Je heb een constant en een variabel gedeelte. Meer kun je er eigenlijk niet van zeggen.
nl Moonen
小有名气
注册于2013-04-08
nl Koen >> 星期五 九月 18 - 15:22
Je kan er wel meer van zeggen, maar dan moet je elk seizoen de metingen even doen. Ik ben zo'n cijferaar die dat ook doet, vind ik leuk. Maar omdat je de geschiedenis van spelers op de transfermarkt niet hebt kan je die toch niet vergelijken met je eigen spelers. En dus heb je er maar bar weinig aan. Niet bij het bepalen of je een speler op de markt wel of niet wil kopen, en niet (nou ja, weinig) op een andere manier. Maar ach, het houdt je van de straat :)
nl Koen
尚未出师
注册于2013-03-21
ua Garfman >> 星期六 九月 19 - 05:09
Laat ik nou precies hetzelfde gezegd hebben enkele pagina's terug: de kennis levert geen enkel competitief voordeel op. Leuk om te weten is het natuurlijk wel :-)
ua Garfman
首席社区管理员
注册于2013-02-08
ph Garfman FC
nl MarnixStar >> 星期六 十月 24 - 20:48
Een van mijn 2.0 spelers heeft nu al voor het 5e seizoen op rij (alle seizoenen dus) een dikke + genoteerd. Na het eerste seizoen +4, en 3 seizoenen +2 op rij nu wederom een +4. Die is dus lekker bezig :P
Daarnaast heb ik nog een speler die na zijn eerste en tweede seizoen een +3 nu een +4 laat noteren.

Momenteel 23 2.0 spelers, waarvan de som op +21 ligt. Slechts tweemaal een -1 en eenmaal een -2, dus qua zichtbare moraal mag ik zeker niet klagen. 9 spelers laten een 0 noteren en dus 11 spelers een +. Prima waarden dus voor dit seizoen :)
nl MarnixStar
社区管理员
注册于2013-03-13
nl NextGen FC
nl MartijnK >> 星期天 十月 25 - 09:35
Zit ook nu aan de goede kant van de medaille met 23 2.0 spelers een totaal van +18 en maar 5 spelers die een minnetje voor hun naam hebben en 5 spelers die niet voor of achteruit gaan :)
nl MartijnK
小有名气
注册于2013-10-29
nl FC Zaanse Gaten Kaas
nl Vince Dean >> 星期二 十月 27 - 09:13
2 seizoen geleden een saldo van -3
Vorig seizoen +24
En dit seizoen +26, mn nieuwste supertalent heeft ook +3.

Ben erg tevreden.
nl Vince Dean
尚未出师
注册于2013-10-11
ua Garfman >> 星期二 十月 27 - 09:18
+27, redelijk tevreden. De minnetjes vallen vooral onder de spelers die toch al geen kans hebben om in het eerste te komen, prima dus.
ua Garfman
首席社区管理员
注册于2013-02-08
ph Garfman FC
nl Moonen >> 星期二 十月 27 - 12:03
Vorig seizoen een saldo van +21 en nu een saldo van +8.

Grootste daler is bij mij:
http://rockingsoccer.com/nl/voetbal/info/player-809300

Van +4 naar -3. dus gewoon 7 gedaald....
nl Moonen
小有名气
注册于2013-04-08
nl MarnixStar >> 星期二 十月 27 - 12:10
Echt dalen is het natuurlijk niet :P Want het is puur willekeurig een nieuwe dobbelsteen. Maar dat het verschil groot is is wel een feit inderdaad.

Je kan het ook zo zien, de +4 van vorig seizoen zorgt ervoor dat hij met deze -3 niet heel veel schade oploopt qua training :P
nl MarnixStar
社区管理员
注册于2013-03-13
nl NextGen FC
nl Moonen >> 星期二 十月 27 - 12:45
Haha ja dalen kan je het niet noemen maar gezien er een vaste waarde is en een variabele waarde is dan is een verschil van 7 best wel groot.
Dan is natuurlijk nog steeds niet duidelijk of de vaste waarde heel laag is of heel hoog of dat dat bij het variabele het geval is.
nl Moonen
小有名气
注册于2013-04-08
nl MarnixStar >> 星期二 十月 27 - 15:27
Bij NT spelers kun je in ieder geval het wedstrijd ervaring gedeelte achterhalen. Gewoon bekijken hoeveel XP zo'n speler krijgt per gespeelde interland :P
nl MarnixStar
社区管理员
注册于2013-03-13
nl NextGen FC