论坛: 荷兰语 rss-feed

这是荷兰语的讨论版块。在这个论坛,你必须使用这种语言发帖,使用其他语言的帖子都将删除,恕不另行通知.论坛有不同的主题分类,发帖的时候请注意发到合适的主题分类里。

荷兰语 >> 综合讨论

Pensioen voor oudere spelers (37)


nl MarnixStar >> 星期四 三月 14 - 06:45

Binnenkort zullen oudere spelers met pensioen gaan. Spelers zullen tussen de 38 en 45 met pensioen gaan. Een aantal spelweken (dagen) voordat het zover is zullen ze dit bij je aangeven. Zodra een speler zijn pensioen heeft aangekondigd kan hij niet langer een transfer maken.

Dit zal voor het eerst gebeuren rond het einde van volgend seizoen. Er zit enige vorm van random in het moment van pensioen gaan verwerkt, maar spelers die ouder zijn dan 45 zullen middels een versneld schema met pensioen gaan.

nl MarnixStar
社区管理员
注册于2013-03-13
nl NextGen FC
nl Strip >> 星期四 三月 14 - 07:00

Dat betekent dus het einde van de bejaarde keepers?

nl Strip
小有名气
注册于2017-12-26
nl Pims Toupetje
nl Joost >> 星期四 三月 14 - 07:43

Wat mij betreft een  goede toevoeging aan het spel. Dat kan geen verrassing zijn gezien de comment die ik eerder dit jaar plaatste over dit onderwerp. Het ging nergens over en het is mooi dat het herstelt is. Ik heb er bewust nooit van geprofiteerd, omdat ik het bizar vond en niet bij het spel horen.

nl Joost
小有名气
注册于2016-06-30
nl FC OTB
nl Abe Bodaan >> 星期四 三月 14 - 07:46

Goede verandering. Vond al die oude keepers al een beetje apart. Misschien wel zo dat keepers later met pensioen gaan in vergelijking met spelers? Is in het echte leven ook zo dat keepers over het algemeen iets langer doorgaan.

nl Abe Bodaan
小有名气
注册于2013-05-27
cw Meteora
nl JvB >> 星期四 三月 14 - 08:10

Laat ik voorop stellen dat het een goede ontwikkeling is dat er een maximale leeftijd komt voor spelers. Maar toch niet op deze manier joh. Ik heb jarenlang toegewerkt naar een sterke periode voor mijn team en precies nu wordt dat om zeep geholpen. We hebben allemaal gezien hoe belangrijk een keeper is en volgend seizoen heb ik niks meer en er is nu niet meer aan te komen natuurlijk.


Ik heb bij beide teams 2 van zulke keepers, in totaal zou ik voor dit bericht er zo’n 1 miljard euro aan waarde hangen. Na komend seizoen zijn ze 0 euro waard. Dat is gewoon heel zuur.


Heb ik geprofiteerd, ja tuurlijk, maar ik heb de afgelopen seizoenen ook misschien wel een miljard aan salaris betaald voor die 2 keepers en ik heb niks gedaan wat niet mag, daar zijn we het ook allemaal over eens. Dit voelt dus echt alsof ik gestraft wordt. Als ze nou gewoon een periode van 3 tot 5 seizoenen hadden aangehouden om dit door te voeren dan neemt het voordeel snel af, de waarde neemt snel af, maar je vernietigt de waarde tenminste niet.


Daarnaast vind ik 38 te jong om met pensioen te gaan, dan pieken de goede keepers. De onzekerheid wanneer ze met pensioen gaan is ook gewoon slecht voor de managers die het serieus aanpakken. En kom met zulke meldingen alstublieft voordat de transferperiode begint in plaats van er middenin.


Ik weet dat ik zuur klink, maar vooral dat ik jarenlang naar deze fase toegewerkt heb vind ik erg frustrerend. Toegewerkt naar de juiste faciliteiten en dan een heel team met goede loyale talenten die ik 10 seizoenen lang heel specifiek getraind heb, alle posities sterk bezet en dan nu ineens geen toekomst voor deze generatie, want zonder keeper ben je nergens. Erg jammer.


P.s. ik had een loyaal toptalent als keeper, paar seizoenen terug verkocht voor 280M, daar was gister nog niet zoveel op geboden. Vannacht is daar gelijk door meerdere teams flink op geboden, vraagprijs nu al 680M. Nog even een extra klein schopje na.

nl JvB
小有名气
注册于2017-12-31
nl Jeka
nl Jort >> 星期四 三月 14 - 08:37

Gedeeltelijk wel eens met JvB het had iets geleidelijker gekund. Vind het bijvoorbeeld ook sneu voor Beawulf die net deze transferperiode een oude topkeeper heeft gekocht voor ruim 600M. Dat is weggegooid geld op 1 seizoen na. 

Aan de andere kant is het natuurlijk wel altijd een soort van risico geweest door geberuik te maken van een bug.

Voor de langere termijn vind ik het goed voor het spel aangezien we nu geen 100+ keepers krijgen. Op de korte termijn vind ik het dus ook lullig voor diegene die er veel last van gaan krijgen. Succes iedereen met het vinden van keepers, zal een gekke markt worden komende tijd.

nl Jort
小有名气
注册于2018-02-06
nl FC Groningen
nl JvB >> 星期四 三月 14 - 08:39, 已编辑 星期四 三月 14 - 08:40

Beawulf wilde ik ook net nog noemen ja, hoe zuur zeg.

Groningen en OTB zijn volgens mij de 2 die hele goede keepers voor de komende jaren hebben.

nl JvB
小有名气
注册于2017-12-31
nl Jeka
nl Aad Mansveld >> 星期四 三月 14 - 08:42

Eens met JVB

nl Aad Mansveld
小有名气
注册于2013-06-09
nl **** The Hague FC ****
nl Aad Mansveld >> 星期四 三月 14 - 08:44

Benieuwd of het gaat werken voor keepers. Of dat ze het net zo briljant hebben geprogrammeerd als bij stafleden. 

nl Aad Mansveld
小有名气
注册于2013-06-09
nl **** The Hague FC ****
nl Joost >> 星期四 三月 14 - 12:07, 已编辑 星期四 三月 14 - 12:14

Ik kom hier goed uit inderdaad, maar dat is niet de reden dat ik het toejuich. Dit heb ik immers een paar maanden terug ook al aangegeven dat ik niet wil profiteren van een bug. Daarom heb ik dat nooit gedaan. 

Wat betreft degene die getroffen worden, dat voelt natuurlijk zuur. Echter heb je in mijn ogen bewust een groot risico genomen door veel geld te investeren in iets waarvan je wist dat het niet de bedoeling was. Dan wordt dat nu rechtgetrokken terwijl je het misschien niet verwachtte, dat blijkt nu een verkeerde inschatting. 

Wat mij betreft een goede aanpassing en ook correct om dat niet aan te kondigen of geleidelijk in te voeren. Iets wat krom is hoef je niet tijdelijk in stand te houden.

@ JvB: je hebt niet iets gedaan wat niet mag volgens de wet. Je wist echter verdomd goed dat het keepersissue per ongeluk ontstaan is door het aanpassen van de algehele veriuderingsformule. Dit is nooit de bedoeling geweest. Dat je hierop inspeelt is dus niet strafbaar, maar wat mij betreft nooit ethisch correct geweest. Dit is mijn mening en nogmaals daarom heb ik het nooit gedaan. Dat het nu (veel te laat) rechtgetrokken wordt dat is in mijn ogen niet meer dan normaal.

nl Joost
小有名气
注册于2016-06-30
nl FC OTB
nl JvB >> 星期四 三月 14 - 12:18

Niks dan credits voor je aanpak Joost, dat weet je. Respect dat je al die tijd geen gebruik hebt gemaakt van deze mogelijkheid. Ergens ook wel terecht dat je daar nu wat vruchten van gaat plukken.

Iemand enig idee of ze nu ook andere dingen aan gaan passen?

nl JvB
小有名气
注册于2017-12-31
nl Jeka
nl Aad Mansveld >> 星期四 三月 14 - 13:16

Zoals de Salarisformule voor keepers. Zou fijn zijn als die gematigd worden. 

nl Aad Mansveld
小有名气
注册于2013-06-09
nl **** The Hague FC ****
nl JvB >> 星期四 三月 14 - 14:01

Of iets van financial fairplay zodat Valentain en binnenkort Rigas Dinamo niet ieder seizoen de CL wint terwijl ze miljarden schulden hebben.

nl JvB
小有名气
注册于2017-12-31
nl Jeka
nl Abe Bodaan >> 星期四 三月 14 - 15:10

Financial Fairplay zou een mooie toevoeging zijn naar mijn beleving.

nl Abe Bodaan
小有名气
注册于2013-05-27
cw Meteora
ua Garfman >> 星期四 三月 14 - 15:40, 已编辑 星期四 三月 14 - 15:41

Of er nog meer gaat volgen is geen zinnig woord over te zeggen, ook niet vanuit de admins. We blijven het uiteraard wel proberen en het is positief dat er nu zo'n belangrijk iets wordt rechtgebreid. We blijven daarbij ook proberen om financial fairplay aan de kaak te stellen. Maar daar gaan we niet vanuit, dus de hoop die we in de nabije toekomst hebben voor Valentain is dat zijn keeper er binnenkort de brui aan geeft, waardoor er toch een flink gat wordt geslagen in zijn plan om te domineren.

Op persoonlijke titel: ik sluit me volledig aan bij Joost. Ik heb hier zelf ook bewust geen gebruik van gemaakt, omdat het gewoon ethisch onjuist aanvoelde (en ook gewoon raar om een keeper van boven de 50 te hebben :-)). We wisten allemaal dat het niet was zoals het hoorde, maar het werd oogluikend toegelaten omdat we met zijn allen dachten dat het niet zou worden gefixt (dus ook de admins).

Dat heeft me ook flink wat nadeel opgeleverd, en zal in dit geval een voordeel zijn (aangezien ik flink wat jongere keepers in de pijplijn heb zitten), maar soit, daar gaat het uiteindelijk niet om. Het gaat erom dat een belangrijke fout in het spel is rechtgebreid (de toepassing kun je over discussiëren, maar ik denk dat je het nooit iedereen naar de zin maakt, wat je ook doet) en ik denk dat het op de lange termijn alleen maar goed gaat zijn, aangezien de positie van keeper eigenlijk veel te belangrijk werd (altijd een heet hangijzer geweest van Sazz).

ua Garfman
首席社区管理员
注册于2013-02-08
ph Garfman FC