荷兰联赛 第25赛季 [3.2]

论坛: 联赛论坛 rss-feed

讨论你的联赛,谁最有希望夺得联赛冠军,谁将升级或降级,各支球队在杯赛的状况。

返回论坛首页

seizoen11 (8)

nl MartijnK >> 星期三 七月 30 - 15:08
Goodluck everyone,

Zaanse gatenkaas gaat dit seizoen proberen om weer in het linkerrijtje te eindigen en ditmaal zonder leen spelers maar puur op eigen kracht. :-)

Voorlopig voldoen we aan de doelstelling, alhoewel we vandaag wel dure punten hebben laten liggen
nl MartijnK
小有名气
注册于2013-10-29
nl FC Zaanse Gaten Kaas
nl StarLite >> 星期四 七月 31 - 23:29
Succes iedereen!

Ondanks dat ik vorig seizoen pas ben gepromoveerd en ik qua gemiddelde sterretjes ergens helemaal onderaan bungel, ben ik best tevreden met hoe het nu gaat. Ik had echt verwacht te moeten strijden tegen degradatie, maar ik sta na 11 wedstrijden 1e :o
nl StarLite
小有名气
注册于2014-01-07
nl Groen-Wit '07
is KasperM >> 星期六 八月 9 - 12:15
Heerlijk op vakantie geweest en bij terugkomst zie ik dat ik 3e sta. Dat is niet verkeerd. Kijken of we dat kunnen volhouden!
is KasperM
尚未出师
注册于2013-06-22
nl StarLite >> 星期六 八月 9 - 15:36
Je gaat inderdaad lekker. Ik ben een stukje afgezakt sinds mijn vorige post. Ik sta nu 7e. Gezien het lage aantal sterretjes dat mijn team heeft vergeleken met de rest van de poule mag ik zeker niet klagen :)

Dit transferseizoen zijn er een aantal mooie aanvullingen op mijn team aan mijn neus voorbij gegaan, hopelijk heb ik volgend seizoen meer geluk.
nl StarLite
小有名气
注册于2014-01-07
nl Groen-Wit '07
is KasperM >> 星期三 八月 13 - 12:37
Het wordt weer spannend voor de plekken 2 en 3!
is KasperM
尚未出师
注册于2013-06-22
nl MartijnK >> 星期天 八月 17 - 20:01
Plek 1 lijkt idd vergeven. daaronder is het spannend en zelfs mijn team zou nog derde kunnen worden :)
Zie dat overigens niet gebeuren en ben als blij, zeker met het nog resterende programma, als ik mn oorspronkelijke doelstelling kan halen
nl MartijnK
小有名气
注册于2013-10-29
nl FC Zaanse Gaten Kaas
nl StarLite >> 星期天 八月 24 - 16:02
Gefeliciteerd sgtPeppers met directe promotie en Trebnight en Dalfsen met de playoff's!

Het is me alleszins meegevallen dat ik in de top 10 ben geeindigd, ik had echt een stuk lager verwacht, hopelijk kan ik volgend seizoen weer iets meer opklimmen en dan plekje 7 of hoger pakken. Al mijn tv budget gaat echter op aan mijn jeugdcentrum, dus ik zal niet veel super spelers kunnen aanschaffen dit transfer-seizoen.
nl StarLite
小有名气
注册于2014-01-07
nl Groen-Wit '07
nl Rikkert >> 星期三 十一月 5 - 10:55
sorry mannen ben verhuisd naar de bahama's
nl Rikkert
尚未出师
注册于2013-09-15