League of Belgium season 48

Forum: League forum rss-feed

Discuss your league, who are the favorites to win the league this season? Who will be promoted/relegated, how are you doing in the cup?

Return to forum index

Seizoen 5 (63)


be okapi >> thursday september 12 - 18:45
verdorie. Verliezen na zo'n match.
Een goal tegen in de 86e minuut.

18 tegen 20 schoten. Heavy game. Een gelijkspel was een juistere uitslag geweest. Ik wist al na 20 minuten dat wie scoorde sowieso niet zou verliezen. En dan nog in de 86e minuut ...
Enfin, proficiat Herentals, en Mats.
be okapi
User
Registered2013-02-08
be My sharona
be Mats >> thursday september 12 - 21:30
Uiteindelijk heeft mijn lange verdediger het weer eens op de corner geflikt. Dat is al de derde keer dit seizoen. Qua kansen was het inderdaad redelijk gelijk. Mn keeper had ook een topdag (7/7 schoten gestopt). Alles viel dus op zn plaats.
Het had inderdaad even goed 0-0 of 1-0 kunnen worden. De random factor en speciale attributen van spelers maken zoals vaker wel eens het verschil zo'n close matchen :). Soms in het voordeel, soms in het nadeel.
be Mats
User
Registered2013-03-31
vu Amun-Ra >> friday september 13 - 11:23
Met m'n 0-0 gelijkspel kan ik ook niet tevreden zijn... 15 schoten tegen 8... De simulatie gaf me 3 punten. Gelukkig voor Globeshotters viel het resultaat daarbuiten. Dit zijn een dure 2 punten voor me :S
vu Amun-Ra
Newbie
Registered2013-04-09
be Jonas >> friday september 13 - 20:10
Zeer teleurstellende match tegen Napoleon's Nightmare, 21 schoten tegen 12, maar 1-3 verloren. De match simulatie voorspelde iets helemaal anders! Drie verloren punten, maar een dikke proficiat aan Pepe! :)
be Jonas
User
Registered2013-01-17
vu Amun-Ra >> friday september 13 - 20:49
Dank je jonas, en ondanks de mindere doelpogingen denk ik dat ik weet wat het verschil gemaakt heeft ;)

Kijk eens naar mijn ploeg hun tactiek. Dit heeft de doorslag gegeven... Zeker het verschil tussen de tactiek van mijn aanvallers tegen deze van jouw verdedigers. Dat gecombineerd met hun scorend vermogen... Mijn simulaties gaven 50-50 kans. 3 gelijkspelen en elk een overwinning. Ik had wel meer schoten in die simulaties...

btw; Je hebt toch niet mn opstelling van tegen globeshotters gebruikt als opstelling om tegen te simuleren want dat was niet echt mn sterkste formatie :S
vu Amun-Ra
Newbie
Registered2013-04-09
be Jonas >> friday september 13 - 21:29
Nee ik had die van tegen FC Leeuw gebruikt :) Ach ja, dat is het spel hé. Op naar de volgende match ;)
Wat meer winnen in de League en binnenkort zijn er de playoffs van de Europa League.
be Jonas
User
Registered2013-01-17
vu Amun-Ra >> saturday september 14 - 09:34, Edited saturday september 14 - 09:40
Jah, win daar maar een beetje :)

Het wordt hoog tijd dat de belgische ploegen Europees presteren want maar 3 ploegen naar Europa vind ik een beetje weinig :(

Er zijn landen waar je mag degraderen en nog steeds op een plaats staat die recht geeft op internationaal voetbal :O)

Ps: Tegen Leeuw speelde ik met 3-6-1 maar tegen jou pakte dat niet goed, dus ben ik voor een 3-5-2 gegaan :)
vu Amun-Ra
Newbie
Registered2013-04-09
be okapi >> saturday september 14 - 13:43, Edited saturday september 14 - 13:44
Met een beetje goede resultaten in Europa gaan we Hongarije voorbij en is er een ticket extra.
Hongarije heeft nog maar 2 ploegen om punten te pakken en België nog alle 4. Sterk bezig dus.

Op dit moment zijn we er voorbij maar ja, nu ..
be okapi
User
Registered2013-02-08
be My sharona
be Mats >> tuesday september 17 - 19:06
Ik moet juist getuige geweest zijn van de belachelijkste uitslag bij een wedstrijd ooit:

Shots on goal: 21-4
Uitslag: 0-1

Yeah, right...
be Mats
User
Registered2013-03-31
vu Amun-Ra >> tuesday september 17 - 19:54
Kheb het ook gezien.... De stats dan...

En diene Chinees blijft ook maar meedoen :o)
vu Amun-Ra
Newbie
Registered2013-04-09
vu Amun-Ra >> wednesday september 18 - 13:58
Mijn laatste 2 matchen zijn ook weer een mooi voorbeeld van hoe die geluksfactor van 2,5 sterren naar minstens 4 mag gaan!

Home game versus shitty team. Match prediction: 3 points vs 0
Result: 0-1
Match stats: 27 shots versus 7
http://rockingsoccer.com/en/soccer/info/match-681636

Away game versus 4th div team in cup Match prediction: 0.2 points vs 2.6
Result: 0-0 (1-3 penalties)
Match stats: 6 shots versus 16
http://rockingsoccer.com/en/soccer/info/match-793302
vu Amun-Ra
Newbie
Registered2013-04-09
be Meuli >> wednesday september 18 - 20:10
Tja een goede gk maakt echt wel een verschil. En een passende taktiek / opstelling maakt een groot verschil...
Sterren van spelers zeggen ook niet alles, details maken soms veel uit.
be Meuli
User
Registered2013-03-16
vu Amun-Ra >> wednesday september 18 - 22:34
Ik heb mn 8 matchen eens geanalyseerd en daar zitten slechts 3 normale uitslagen tussen. (Met normaal bedoel ik dat de sterkste ploeg op papier wint en bij 2 evenwichtige teams geef ik de thuisploeg een voordeel. En dat de statistieken in overeenkomst zijn met de uitslag)
Toegegeven, ik heb ook eens geluk gehad, maar voor de rest lijkt het alsof hoe zwakker de tegenstander is, hoe moeilijker ik het heb de match te kunnen winnen.
vu Amun-Ra
Newbie
Registered2013-04-09
be Pjay >> monday september 23 - 18:10
pffff, 0-6 op mijn doos. Da is toch beetje overdreven. Ik dacht dat er in deze ME minder gescoord ging worden? :p
be Pjay
User
Registered2013-04-11
be United Rubber Ducks
be okapi >> monday september 23 - 18:44
hoe onverdiend heb ik zonet gewonnen tegen KV Brussel. 18 schoten tegen 4 en toch winnen met 0-1.
Onvoorstelbaar onverdiend. Zo zou ik niet willen verliezen.
Mijn excuses.
be okapi
User
Registered2013-02-08
be My sharona