League of Belgium season 57 [2]

Forum: League forum rss-feed

Discuss your league, who are the favorites to win the league this season? Who will be promoted/relegated, how are you doing in the cup?

Return to forum index

Seizoen 37 (2)

nl Strip >> sunday march 25 - 08:27

Hallo allemaal,

Ik ben vorig seizoen per ongeluk gepromoveerd naar de tweede klasse. Aangezien ik het team nog geen volledig seizoen leid, is de infrastructuur nog lang niet op orde. De selectie is klein en jong, zonder topspelers.

Kortom: ik ga dit seizoen kansloos degraderen. Ik probeer natuurlijk wel goed voor de dag te komen en zo goed mogelijk te presteren, maar ik heb gezien dat het klasseverschil ontzettend groot is.

Ik ben wel nieuwsgierig naar jullie doelstelling voor dit seizoen. Wie durft zijn ambities uit te spreken?

groet,

Gerard

nl Strip
User
Registered2017-12-26
nl Pims Toupetje
ua ... >> sunday march 25 - 10:02

Hey Strip, ik ben ook nieuw, maar hoop mij toch te kunnen handhaven. Ik heb mijn ploeg me gemiddeld 2 sterren kunne versterken, maar met enkel oudere spelers.

Ik moet nog enkele spelers kwijtraken, en dan heb ik zelfs nog genoeg voor een stadionupgrade binnen enkele weken. Voorlopig dus een geslaagd tussenseizoen voor mij, al valt af te wachten of mijn ouwe knarren kunnen standhouden.

NB ik heb ook een topic op het gewoon forum gemaakt. Want het is hier niet de gewoonte om de reeksforums te gebruiken.

ua ...
Newbie
Registered2013-05-01