League of Belgium season 58 [3.1]

Forum: League forum rss-feed

Discuss your league, who are the favorites to win the league this season? Who will be promoted/relegated, how are you doing in the cup?

Return to forum index

Seizoen 35 dan maar he :D (24)


be Sirlock >> friday january 5 - 18:56

frustraties ... 

be Sirlock
User
Registered2013-10-06
be kv >> monday january 8 - 20:49

het blijft een spannend seizoen 

be kv
User
Registered2013-10-30
be [FS] Calcio Genk
ua ... >> tuesday january 9 - 06:54

Wie het minste steken laat vallen, wordt kampioen. Zelf toch al 7 punten te grabbel gegooid door fouten in de opstelling, 3 punten (uit bij Lommel) niks aan te doen: tegenstand gewoon te goed...

ik heb de laatste tijd ook wel wat geblesseerde spelers. Dat kan ook de doorslag geven, wanneer de spelerskern niet al te ruim is.

ua ...
Newbie
Registered2013-05-01
be Sirlock >> tuesday january 9 - 19:01

net tegen anversois gewonnen... top drie zal ik niet halen maar toch al mooie seizoen... 

be Sirlock
User
Registered2013-10-06
be kv >> thursday january 18 - 17:14

terug een overwinning beet :) ik heb meer punten dan ooit in een 3de klasse

be kv
User
Registered2013-10-30
be [FS] Calcio Genk
be Sirlock >> thursday january 18 - 17:24

proficiat kv ;) 

be Sirlock
User
Registered2013-10-06
be kv >> monday january 22 - 23:45

proficiat anversois 

be kv
User
Registered2013-10-30
be [FS] Calcio Genk
be Sirlock >> tuesday january 23 - 07:20

Proficiat aan de top 3 clubs! Succes in play offs! 

be Sirlock
User
Registered2013-10-06
ua ... >> tuesday january 23 - 08:14, Edited tuesday january 23 - 08:15

Vooral zelf te veel fouten gemaakt in de opstellingen, die toch wel een tiental punten hebben gekost, en daarnaast te veel blessures, te veel schorsingen, een beetje pech in sommige wedstrijden op het einde van het seizoen, en een te oude ploeg. Dat zijn de redenen waarom dit seizoen de hoofdvogel niet werd afgeschoten.

Toch ben ik hier niet rouwig om, want de ploeg is gewoon niet klaar voor 2e klasse. De playoffs worden dus gewoon een vehikel om een paar spelers die nog wat trainingswedstrijden moeten spelen die extra XP nog te gunnen.

Ook volgend seizoen zal het nog te vroeg zijn om de stap naar 2e te zetten, vermoed ik...

Dit seizoen waren er overigens geen wedstrijden bij die we doelbewust lieten schieten. Iedereen die dus punten van ons heeft afgepakt heeft die dubbel en dik verdiend!

Proficiat aan McDiver voor de titel! Dik verdiend! Maar ik heb hem wel 2 keer kunnen kloppen... cool Dus heb ik het in de andere matchen laten afweten cry

ua ...
Newbie
Registered2013-05-01