League of Belgium season 58 [3.1]

Forum: League forum rss-feed

Discuss your league, who are the favorites to win the league this season? Who will be promoted/relegated, how are you doing in the cup?

Return to forum index

Seizoen 36 (34)


be kv >> saturday february 24 - 15:19

ik heb toch wat punten gepakt ik zit weer in het midden van de reeks het seizoen is halfweg bijna we staan waar we moeten staan 

be kv
User
Registered2013-10-30
be [FS] Calcio Genk
ua ... >> sunday february 25 - 09:18

Zoals al vermeld, den eendracht dit seizoen met de vingers in de neus in reeks 2, nog altijd met het maximum. Dat zou in reeks 1 toch wel iets moeilijker zijn...

ua ...
Newbie
Registered2013-05-01
be Sirlock >> sunday february 25 - 19:58

jaaa wat een seizoen seg ...  

be Sirlock
User
Registered2013-10-06
be Sirlock >> friday march 2 - 18:16

vandaag terecht verloren van SV Lommel , ze waren sterker , we creerder amper kansen. Ergste is dat  mijn beste middenvelder is geschorst voor morgen. Het word zeer moeilijk nog voor mij 

be Sirlock
User
Registered2013-10-06
ua ... >> monday march 12 - 12:52

Beslissende fase van de competitie is aangebroken. De Cannibals hebben de beste kaarten voorlopig. Benieuwd wat de topper/derby tegen naaste belager Limburg Royals gaat geven deze avond. Winst zet ons absoluut in pole position: minstens 5 punten voorsprong, met nog 3 haalbare kaarten en 1 moeilijke thuismatch tegen Real in de laatste 4 wedstrijden.

Maar zelfs bij een thuisverlies vanavond blijven we aan de leiding, met bovendien de wetenschap dat de naaste belagers ook nog een uitdagend programma voor de kiezen krijgen.

Deze keer zullen we de hoofdvogel niet laten ontsnappen, als we hem kunnen afschieten, ook al wordt volgend seizoen dan zowat een mission impossible: ons ploegske is nog steeds niet rijp genoeg om in 2e klasse aan te treden. Het verschil tussen 2e en 3e is immers immens...

ua ...
Newbie
Registered2013-05-01
be Sirlock >> monday march 12 - 18:53

proficiat Proosterbos!

be Sirlock
User
Registered2013-10-06
ua ... >> monday march 12 - 19:29

Misschien een tikkeltje prematuur, maar toch bedankt!

Wel opletten met het verhaal van de jager, het vel en de niet vlot meewerkende beer...

Maar desondanks vermoed ik sterk dat deze 30ste speeldag de beslissing gevallen is wat betreft de titelstrijd.

ua ...
Newbie
Registered2013-05-01
be Sirlock >> monday march 12 - 20:12

het was/is een mooi seizoen die elke kant kon opgaan. Ondanks dit teleurstelend verlies ben ik toch blij met team prestatie van mijn boys. 

be Sirlock
User
Registered2013-10-06
be kv >> wednesday march 14 - 22:20

proficiat errennu met de titel :p 

be kv
User
Registered2013-10-30
be [FS] Calcio Genk
ua ... >> thursday march 15 - 20:03

Thnks! Ga allicht maar 1 seizoentje weg zijn...

ua ...
Newbie
Registered2013-05-01
be Sirlock >> friday march 16 - 11:17

Dat weet je niet , misschien loopt het goed , paar spelers bij halen en je red het wel!

be Sirlock
User
Registered2013-10-06
be kv >> friday march 16 - 15:53

errenu ik ga mijn topspits verkopen je mag altijd een bod  doen  ook mijn iraanse rm verkoop ik 

be kv
User
Registered2013-10-30
be [FS] Calcio Genk
ua ... >> friday march 16 - 19:19, Edited friday march 16 - 19:44

Hmm, ik kan net mijn stadion gaan upgraden, maar dan is het geld helemaal op. Ik kan wel nog een 25 miljoen mobiliseren door wat spelers te verkopen, maar ver spring je daar niet mee.

Ik ben nog niet zeker wat ik nu ga bouwen, want voordat het stadion af is, is het volgend seizoen al ver voorbij.

Kv, ik vrees over jouw topspits: te duur voor mij.

Iemand naar den Heizel morgen? Ik alvast wel! Tgaat koud zijn, als het al door gaat...

EDIT: bij nader inzien kan ik misschien 75 miljoen mobiliseren door VEEL spelers te verkopen, maar dan heb ik ook behoorlijk veel nieuwe spelers nodig.

ua ...
Newbie
Registered2013-05-01
ua ... >> friday march 16 - 19:21

Spijtig dat de ajoin in reeks 2 net niet het maximum heeft kunnen halen dit seizoen: op de voorlaatste speelsag een gelijkspel moeten toestaan bij nummer 2.

ua ...
Newbie
Registered2013-05-01
be Sirlock >> sunday march 18 - 21:25

echt spijtig verlies in play offs , we hadden zeker moeten winnen maar in plaats daarvan verliezen we met 2-0. Dit maakt het voor ons zeer moeilijk.

be Sirlock
User
Registered2013-10-06