League of Belgium season 62

Forum: League forum rss-feed

Discuss your league, who are the favorites to win the league this season? Who will be promoted/relegated, how are you doing in the cup?

Return to forum index

4 (6)

be Jonas >> monday july 15 - 19:27
Iedereen een glorieus seizoen gewenst!
be Jonas
User
Registered2013-01-17
be okapi >> monday july 15 - 23:36
Ook in de ploegen zelf zijn er blijkbaar niet écht grote veranderingen. Vooral uitgaande transfers lijkt me.
Enkel KV Stompen lijkt mij zich echt serieus versterkt te hebben, bij de andere ploegen zijn er weinig grote veranderingen binnen de ploegen precies.
Dat was toch mijn conclusie na eens snel ieders transfergeschiedenis bekeken te hebben.
Iedereen zal wel wat moeten aanpassen maar ik denk dat bij de meesten de nadruk toch ligt op uitbouw van infrastructuur (en dus geld innen nu).

Ik wil ook zo snel mogelijk mijn stadion naar 8000 upgraden maar mijn jeugd is sinds vandaag naar 6 gegaan dus dat wordt weer even sparen.

Nu ja, iedereen veel succes in alle geval, waar men ook moge eindigen.
Vooral veel plezier.
be okapi
User
Registered2013-02-08
be My sharona
be Rydeck >> tuesday july 16 - 05:57
Ik ben nieuw op niveau 1 maar ik wens al mijn mede-managers veel succes toe in dit seizoen.
Ik hoop wel een blijvertje te worden ;-)
be Rydeck
User
Registered2013-04-18
be Jonas >> sunday august 18 - 14:06
Ik denk dat FC Leeuw Rocks niet meer te verslaan zijn. Ze hebben een geweldig seizoen gespeeld. Proficiat aan de manager!
be Jonas
User
Registered2013-01-17
be Rydeck >> monday august 19 - 19:24, Edited monday august 19 - 19:28
Ja inderdaad. FC Leeuw Rocks is verbazingwekkend goed. Ik vraag me af hoe hij het doet. Ik heb al zijn team en zijn formaties en ook de statistieken van zijn matchen bekeken maar ik ben niet echt wijzer geworden. Het kan toch niet steeds geluk zijn. Iemand anders een idee?
be Rydeck
User
Registered2013-04-18
be Jonas >> tuesday august 20 - 15:21
Volgens mij is de manager gewoon heel het seizoen alert gebleven. En voor de rest heeft hij een goed team dus veel kan je dan niet fout doen. Ook heeft hij bijna geen Europese matchen gespeeld. Hij heeft het zeer goed gedaan en is al kampioen! Gefeliciteerd Tim Steens.
be Jonas
User
Registered2013-01-17