League of Denmark season 44

Forum: League forum rss-feed

Discuss your league, who are the favorites to win the league this season? Who will be promoted/relegated, how are you doing in the cup?

Return to forum index

Et par spørgsmål eller tre (2)

dk Godt spil >> monday february 15 - 10:51
Hej alle
Jeg er lige gået i gang med min anden uge i Rocking Soccer og kan godt bruge lidt hjælp

Kan jeg bygge for meget og har jeg råd til de ugentlige udgifter eller risikere jeg at gå fallit?
Hvad skal jeg eventuelt bygge, jeg har læst at det er vigtigt at bygge stadion, men jeg skal først have spillet nogle hjemmekampe med næsten udsolgt stadion.

Skal jeg satse på egen avl, eller gå på transfermarked når det åbner. Jeg har ca 16 mill. på min konto.

Er det svært at låne spillere? Lige nu har jeg en ung spiller, som udgør næsten halvdelen af værdien af mine spillere, men det er jo et boothold jeg har overtaget, og regner ikke at jeg kan lave et tilsvarende lån.

Jeg har tilmeldt et U21 hold, nu er vi 3 hold i rækken. Jeg regner med at der på et eller andet tidspunkt kommer nogle kampe, eller skal jeg gøre mere?
Jeg er V.I.P. medlem med alle stjerner, og jeg syntes indtil videre godt om spillet

Hilsen
Markedspladsen
ps. har plads til flere venner
dk Godt spil
Newbie
Registered2016-02-07
dk Kaiser Franz >> wednesday february 17 - 13:14
Hey Markedspladsen,

Jeg prøver at gi´ mit besyv på dine spgs.:

1) Man kan IKKE gå fallit! Skulle du i en given periode have røde tal på bundlinjen, har det alene den konsekvens at du ikke kan købe/låne eller bygge.


2) I så fald muligt, skal du ALTID udvide dit stadion!!!

- Hvad du ellers skal bygge er et spørgsmål om din strategi.
Vælger du en satsning på egen avl kan du satse på YC (youth center).
Vælger du at købe (især ældre spillere) er det TC (training center).
I starten af spillet gik mange managers efter en "combo" af YC+TC, men det er i sidste ende dit valg/ansvar!

3) Lån

- Husk at det kun er muligt at låne i sæsonens 1. transfervindue!

- Om det er svært at låne? Det er relativt, da der ofte vil være flere klubber om buddet.

- IMO er lån en god strategi for nye klubber (indtil det bliver svært at finde spillere som kan forstærke dit hold).

4) U21

- Det forstår jeg ikke! Du har et U21-hold men ingen kampe?


5) Et lille råd

- Så snart det er muligt, anskaf en ny målmand!!!


Mvh
dk Kaiser Franz
User
Registered2013-02-10
dk FC ReTards