League of Denmark season 44

Forum: League forum rss-feed

Discuss your league, who are the favorites to win the league this season? Who will be promoted/relegated, how are you doing in the cup?

Return to forum index

Transfer markedet (6)

dk Godt spil >> thursday february 25 - 10:53, Edited thursday february 25 - 11:04
Nu åbner transfermarkedet i morgen, og det er første gang jeg stifter bekendtskab med det.
Jeg har et par spørgsmål, som jeg håber at jeg kan få svar på.

1. Hvor længe har markedet åben den her gang?

2. Kan man sælge mindre gode spillere på markedet, fx en markedsværdi på under 150.000 og fra 23 år og op efter.

3. Jeg mangler en ny målmand og har ca. 15 mill på min konto.
Kan jeg finde en rimelig god målmand til Niveau 3 for de penge, eller skal jeg prøve at få lavet en låneaftale?

Hilsen og godt spil
Markedspladsen
dk Godt spil
Newbie
Registered2016-02-07
dk Kaiser Franz >> thursday february 25 - 11:46
Hey,

1) Tror det er en uge (du kan se det når transfervinduet åbner: Scout Oficce --> Transferlist).

2) Måske til boot-hold? Du kan dog altid sælge til banken.

3) Du bør kunne finde en bedre målmand til de penge. Husk at du kun kan lave låneaftaler i det første transfervindue!

NB. I så fald det har interesse, kan jeg være behjælpelig med at scoute en ny GK (jeg har Scout Office 10, så kan scoute i alle regioner).

Mvh
dk Kaiser Franz
User
Registered2013-02-10
dk FC ReTards
dk Godt spil >> thursday february 25 - 19:41, Edited thursday february 25 - 19:44
Jeg vil være glad for hjælp til at finde den rette målmand og tager gerne imod gode råd

Den målmand som jeg bruger nu ser ud som følger


Spiller Mauritz Widemark Position Målmand
Værd 2.40
Alder 24
Uge løn 5.773kr
Markedsværdi 672 000kr
dk Godt spil
Newbie
Registered2016-02-07
dk Kaiser Franz >> saturday february 27 - 10:54
Kan se du allerede har købt.

Held & lykke!
dk Kaiser Franz
User
Registered2013-02-10
dk FC ReTards
dk Allan Sørensen >> sunday may 1 - 15:29

Ville lige spørge jer store spillere, får i det for jeres spillere som i synes er en fair pris.

Føler lidt at priserne falder meget nu når så mange "store" eller "gamle" spiller forsvinder fra spillet. Synes ikke jeg kan få det for mine spillere jeg gerne ville have(ved godt man altid gerne vil have mere).

Antallet af aktive personer i spillet er faldet og det må man da kunne mærke på transfermarked.

dk Allan Sørensen
User
Registered2015-10-04
dk Kastrup United
dk Rene >> tuesday september 13 - 11:14

jo jeg synes det er svært at få en "godt" salg. men tilgengæld er det også lettere at få en god handel. Så jeg synes det går begge veje.

Det der irriterere mig mest er når man har købt nogle unge talenter i håb om at kunne træne dem og sælge med et pænt overskud. Det er næste umuligt. 

dk Rene
Community admin
Registered2015-10-05
dk Ønslev FC