League of Denmark season 44

Forum: League forum rss-feed

Discuss your league, who are the favorites to win the league this season? Who will be promoted/relegated, how are you doing in the cup?

Return to forum index

Tips Kupon (5)

dk Zornig >> monday june 13 - 10:21
vil der være stemning for sådan en fra næste sæson ?

forstille mig kampe fra aktive hold,som vi så tippe ud fra og en elle anden 1 præmie for flest scoret tegn, når tips sæson er over ?

Tippen kupon kunne være sådan her:

1-X-2 + man skulle gætte om der kom til at stå 1-3 eller et andet mål resultat, det vil sig at man skal ramme det rigtig tegn som vil tælle 1 point og 3 point vis man også fik det rigtig målscore med ?
dk Zornig
User
Registered2015-10-23
ai FC Zornig United
dk Kaiser Franz >> tuesday june 14 - 07:25
Godt initiativ!

Alle tiltag, som kan skabe aktivitet på det danske forum, er altid velkomne!
dk Kaiser Franz
User
Registered2013-02-10
dk FC ReTards
dk Godt spil >> thursday june 23 - 18:27
God ide med en tipskupon
Jeg vil dog foretrække at man kun skal gætte kampens udfald ! X 2) og ikke resultatet.
Der er trods alt 198 kampe i løbet af en sæson.
Hvilke kampe skal man gætte på, er det kun dem på niveau 1 eller alle rækker?
dk Godt spil
Newbie
Registered2016-02-07
dk Zornig >> saturday june 25 - 15:18, Edited saturday june 25 - 15:21
Det vil blive Blande kampe fra alle 3 div, dog skal det være aktive hold :-)

Ps hade tænk mig at tips skulle løbe fra lørdag til lørdag, vil sige at tips kupon vil løbe en uge, men fristen for at tippe skal være kl 2359 vær lørdag for den kommen uge kampe
dk Zornig
User
Registered2015-10-23
ai FC Zornig United
dk Zornig >> wednesday september 21 - 11:44, Edited wednesday september 21 - 11:49
Vis man skulle lave en tips kupon fra Søndag til og med Lørdag, vil det give 42 kampe bare i Liga, og så er 2 div ikke med, eller man kun vælge 6 kampe i løbet af ugen fra 1 div og 4 vigtig kampe fra 2 div, vis man skulle forsøg at få alle danske manager med i tips kupon, og så kunne vi spille om 1 V.I.P kupon, bare for at der skal være en lille præmie i det, vis det skal være sådan, så vil jeg måske prøve at lave en uge`s prøve tips kupon for sæson 26, så vi kan se om der er interesse for det,og så vi starte op med den rigtig i sæson 27.

hvad siger i ?
dk Zornig
User
Registered2015-10-23
ai FC Zornig United