League of The Netherlands season 74 [3.2]

Forum: League forum rss-feed

Discuss your league, who are the favorites to win the league this season? Who will be promoted/relegated, how are you doing in the cup?

Return to forum index

Seizoen 40 (9)

nl Strip >> wednesday august 29 - 10:09

Met revanchegevoelens ben ik aan het nieuwe seizoen begonnen. Vorig jaar tweede geworden en op uitdoelpunten uitgeschakeld in de playoffs. Ik wil nu graag promoveren.

Maar de eerste wedstrijd was direct een deceptie. Grote nederlaag tegen Jeka, een op papier zwakkere ploeg. Daarnaast mijn 2 belangrijkste spelers geblesseerd geraakt.

Gelukkig is het seizoen nog lang....

nl Strip
User
Registered2017-12-26
nl Pims Toupetje
nl JvB >> thursday august 30 - 07:23

Sorry Pim, deze overwinning bij mijn debuut in de 3e klasse was net zo lekker als onverwacht. Ik heb de scherm print snel gemaakt dat ik 1e stond!

nl JvB
User
Registered2017-12-31
nl Jeka
nl JvB >> saturday september 1 - 07:26

Helaas krijg je wel erg snel je kans op revanche Pim. Jeka heeft zwaar geloot in de beker!

nl JvB
User
Registered2017-12-31
nl Jeka
nl Upstairsnl >> sunday september 2 - 10:26

ik zal voor handhaving moeten gaan.

de andere teams hebben zich beter kunnen verbeteren dan upstairsboys.

nl Upstairsnl
User
Registered2017-09-02
tv TUV-Upstairs
nl JvB >> thursday september 13 - 20:47

Pim, verloren in de competitie, in de beker en in de jeugdbeker van Jeka, morgen krijg je weer een kans in de jeugd competitie, succes!

nl JvB
User
Registered2017-12-31
nl Jeka
nl Strip >> tuesday october 2 - 19:22, Edited tuesday october 2 - 19:37

Het zit niet erg mee deze competitie:

Vandaag in de blessuretijd de gelijkmaker. Kansenverhouding 26-10.

Gisteren 3-2 verloren: kansenverhouding 12 - 8 in mijn voordeel.

Dit zijn toch wel erg dure punten, die op deze manier zijn blijven liggen :-(

Hopelijk haal ik de playoffs nog wel.

nl Strip
User
Registered2017-12-26
nl Pims Toupetje
nl JvB >> thursday october 4 - 06:54

Play offs lijkt wel goed te komen voor je en het seizoen is nog niet afgelopen. Ik moet volgens mij nog tegen je opponenten dus wie weet kan ik je nog een handje helpen

nl JvB
User
Registered2017-12-31
nl Jeka
is KasperM >> friday october 5 - 15:06

Geen zorgen. Ik moet de laatste 3 wedstrijden tegen de top 4. Kan nog van alles gebeuren.

is KasperM
Newbie
Registered2013-06-22
nl Strip >> tuesday october 16 - 19:07

Spannende ontknoping(en) in de playoffs vanavond.

Pims Toupetje had de uitwedstrijd met 0-1 gewonnen. Dat zag er dus goed uit. Maar oud Nederlands-kampioen Maassluis scoorde snel de 0-1 en dat bleef het erg lang. Een volgend doelpunt van Maassluis was natuurlijk dodelijk. In de 89e minuut scoorde Magne de gelijkmaker en gelukkig kreeg Maassluis geen schot meer op doel: dus GEPROMOVEERD!!!

Overigens speelde mijn satelliet-club Pims Haarstukje in België ook een wedstrijd om promotie naar de tweede divisie. Daar had ik weinig vertrouwen meer in na de kansloze 2-0 nederlaag in de heenwedstrijd. Maar Pims Haarstukje won thuis met 2-0, dus verlenging. In de 118e minuut scoorde de ploeg de 3-0 en ik juichte al om de aanstaande promotie. In de eerstvolgende aanval scoorde de tegenstander echter de 3-1 en de wedstrijd was direct afgelopen....dus geen promotie in België. Nou ja dan speelt in ieder geval één club weer mee voor promotie in het volgende seizoen.

nl Strip
User
Registered2017-12-26
nl Pims Toupetje