League of Sweden season 49

Forum: League forum rss-feed

Discuss your league, who are the favorites to win the league this season? Who will be promoted/relegated, how are you doing in the cup?

Return to forum index

Väl tidigt att gå upp till översta ligan visst.... (6)

se NiceJorgen >> wednesday december 13 - 13:16

Då var man i högsta redan här men det blir att harva i botten och vi får se om vi kan stanna kvar elelr ramla ut direkt. U-21 ligan kan vi däremot ha skoj i då vi har finfina unga i laget, mumma det iaf.

se NiceJorgen
User
Registered2017-05-01
se Zyna >> wednesday december 13 - 16:53

Välkommen :)

Jag har svart bälte i bottenharvning, ett tips för att överleva är att endast satsa på hemmamatcherna, tycker det är oerhört mycket enklare att plocka poäng hemma. Det är så jag brukar överleva :)

se Zyna
User
Registered2014-01-18
se NiceJorgen >> sunday february 11 - 16:16

Sant, idag slog man minsann de som leder vår liga i ungdomscupen, jag låg under i halvtid med 0-2 men vände efter lite fina byten till andra me 3-2, mumma det med bra juniorer, ska nog med ner i 2:an efter denna säsong och samla kraft lite en säsong eller 2

se NiceJorgen
User
Registered2017-05-01
se NiceJorgen >> wednesday may 20 - 02:04

Huga, tillbaka efter lång bortovaro och i högsta serien igen, illa detta, inga tv-pengar fast jag kommer att komma sist misstänker jag

se NiceJorgen
User
Registered2017-05-01
se Talisker >> tuesday may 26 - 15:01

Välkommen tillbaka!

Satsa på träningsanläggningen och köp unga billiga spelare som du säljer med vinst när du tränat upp dom så har du snart pengar

se Talisker
User
Registered2014-04-19
se Talisker YNWA
se NiceJorgen >> sunday may 2 - 11:30

Tackar, jo jag vet detta men tack för bra tips. ser ut som om jag kan hänga kvar nu denna säsongen men uscha vad men missar sponsor-pengar, roligare att få mer men så är det.

se NiceJorgen
User
Registered2017-05-01